Dostawa, zwroty i reklamacje

Dostawa

Termin dostawy zamówienia to czas realizacji oraz czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Dostawę na terenie Polski realizujemy za pośrednictwem UPS Polska Sp. z o. o oraz InPost sp. z o.o.. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi: UPS 18 PLN brutto, Inpost kurier 14 PLN brutto, Inpost (Paczkomaty) 12 PLN brutto.

Dostawę do pozostałych krajów realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej w cenie od 25 do 30 PLN oraz UPS w cenie od 30 do 80 PLN w zależności od kraju dostawy. Poniżej szczegółowy cennik:

  • Poczta Polska w cenie 25 zł brutto: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Włochy.
  • Poczta Polska w cenie 30 zł brutto: Chiny, Hongkong, Indie, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Nowa Zelandia, Rosja, Ukraina.
  • UPS w cenie 30 zł brutto: Niemcy, Francja.
  • UPS w cenie 40 zł brutto: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
  • UPS w cenie 80 zł brutto: Australia, Białoruś, Chiny, Hongkong, Indie, Islandia, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Nowa Zelandia, Stany Zjednoczone.

Koszt alternatywnych środków transportu ustalamy indywidualnie dla każdego przypadku. Jeżeli masz pytania odnośnie transportu skontaktuj się z nami mailowo info@kamenabizuteria.pl.

Elektroniczne karty podarunkowe wysyłamy bezpłatnie na adres e-mail podany przez klienta. 

Zakupy powyżej kwoty 500 zł przesyłamy darmową dostawą. 


Zwroty

Od umowy sprzedaży zawartej na odległość możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy, że wyślesz oświadczenie (np. w formie maila) przed jego upływem.

Produkty, które nie są standardowo dostępne w naszej ofercie i wykonujemy je na indywidualne zamówienie Kupującego i według jego specyfikacji, nie podlegają zwrotom.

Pamiętaj, że jako Kupujący ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości biżuterii będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zastrzegamy sobie w takiej sytuacji prawo do zwrotu płatności pomniejszonej o wartość szkody oszacowanej przez Kamena.

Kupujący odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

Kupujący ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Kupującego zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności na konto bankowe z którego dokonano płatności za zakup towaru. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem zapłaty Kupującemu do momentu otrzymania towaru.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu towaru (dostępny poniżej). Wypełniony formularz zwrotu wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (paragon lub faktura; w sytuacji ich braku może to być np. wydruk z karty kredytowej czy korespondencja mailowa) i zwracanym towarem prosimy przesłać na poniższy adres. Prosimy, w miarę możliwości, o zwracanie towaru w oryginalnym opakowaniu.

 KAMENA S. C.

UL. AUSTRALIJSKA 18/9

81-116 GDYNIA, POLSKA

Formularz zwrotu

Przesyłkę możesz nadać bez drukowania listów przewozowych oraz formularza zwrotu za pośrednictwem Wygodnych Zwrotów.

 

 

 


Reklamacja z tytułu rękojmi

W celu zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi skontaktuj się z nami mailowo: info@kamenabizuteria.pl lub telefonicznie +48 537 776 749. Jesteśmy dla Was dostępni w godz. 8-17, od poniedziałku do piątku.

W przypadku upływu terminu do zgłoszenia rękojmi bądź też przypadków nie podlegających reklamacji z tytułu rękojmi (np. przypadkowe uszkodzenia mechaniczne) zachęcamy do kontaktu z lokalnym jubilerem, który świadczy usługi naprawy, renowacji czy złocenia biżuterii. W przypadku skomplikowanych napraw polecamy zakład jubilerski https://jubilerkazmierczak.pl/serwis/ (istnieje możliwość wysyłki biżuterii po uprzednim kontakcie z pracownią). 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl