Dostawa, zwroty i reklamacje

Dostawa

Termin dostawy zamówienia to czas realizacji zamówienia oraz czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu wpłynięcia płatności za zamówienie na nasze konto bankowe.

Dostawę na terenie Polski realizujemy za pośrednictwem UPS Polska Sp. z o. o oraz InPost sp. z o.o.. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi: UPS 18 PLN brutto, Inpost kurier 14 PLN brutto, Inpost (Paczkomaty) 12 PLN brutto.

Dostawę do pozostałych krajów realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej w cenie od 25 do 30 PLN oraz UPS w cenie od 30 do 80 PLN w zależności od kraju dostawy, zgodnie z poniższym cennikiem:

  • Poczta Polska w cenie 25 zł brutto: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Turcja, Włochy.
  • Poczta Polska w cenie 30 zł brutto: Chiny, Hongkong, Japonia, Korea Południowa, Nowa Zelandia, Rosja, Ukraina.
  • UPS w cenie 30 zł brutto: Niemcy, Francja.
  • UPS w cenie 40 zł brutto: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
  • UPS w cenie 80 zł brutto: Australia, Białoruś, Chiny, Hongkong, Indie, Islandia, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Nowa Zelandia, Stany Zjednoczone.

Koszt alternatywnych środków transportu ustalamy indywidualnie dla każdego przypadku. Jeżeli masz pytania odnośnie transportu skontaktuj się z nami mailowo info@kamenabizuteria.pl.

Elektroniczne karty podarunkowe wysyłamy bezpłatnie na adres e-mail podany przez klienta. 

Zakupy powyżej kwoty 500 zł przesyłamy darmową dostawą. 


Zwroty

Od umowy sprzedaży zawartej na odległość możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy, że wyślesz oświadczenie (np. w formie maila) przed jego upływem.

Produkty, które nie są standardowo dostępne w naszej ofercie i wykonujemy je na Twoje indywidualne zamówienie i według Twojej specyfikacji, nie podlegają zwrotom.

Pamiętaj, że jako Kupujący ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości biżuterii będącej przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zastrzegamy sobie w takiej sytuacji prawo do zwrotu płatności pomniejszonej o wartość szkody oszacowanej przez Kamena.

Odsyłasz rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpujesz na własny koszt i ryzyko. Pamiętaj, aby zwrócić do nas produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpisz od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, że odeślesz produkt przed jego upływem.

Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności na konto bankowe z którego dokonano płatności za zakup towaru. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem zapłaty do momentu otrzymania towaru. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, za pomocą którego dokonano zakupu, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.

Wypełnij formularz zwrotu towaru (dostępny poniżej). Wypełniony formularz zwrotu wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (paragon lub faktura; w sytuacji ich braku może to być np. wydruk z karty kredytowej czy korespondencja mailowa) i zwracanym towarem prześlij na poniższy adres. W miarę możliwości zwróć do nas biżuterię w oryginalnym opakowaniu.

 KAMENA S. C.

UL. AUSTRALIJSKA 18/9

81-116 GDYNIA, POLSKA

Formularz zwrotu

Przesyłkę możesz nadać bez drukowania listów przewozowych oraz formularza zwrotu za pośrednictwem Wygodnych Zwrotów.

 

 

 


Reklamacje

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową lub rękojmi skontaktuj się z nami mailowo: info@kamenabizuteria.pl lub telefonicznie +48 537 776 749. Jesteśmy dla Was dostępni w godz. 8-17, od poniedziałku do piątku. Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

W przypadku upływu terminu do zgłoszenia rękojmi bądź też przypadków nie podlegających reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową lub rękojmi (np. przypadkowe uszkodzenia mechaniczne) zachęcamy do kontaktu z lokalnym jubilerem, który świadczy usługi naprawy, renowacji czy złocenia biżuterii. W przypadku skomplikowanych napraw polecamy zakład jubilerski https://jubilerkazmierczak.pl/serwis/ (istnieje możliwość wysyłki biżuterii po uprzednim kontakcie z pracownią). 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl