Dostawa
Termin dostawy zamówienia to czas realizacji zamówienia oraz czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu wpłynięcia płatności za zamówienie na nasze konto bankowe.
Dostawę na terenie Polski realizujemy za pośrednictwem UPS Polska Sp. z o. o oraz InPost sp. z o.o.. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi: UPS 16 PLN brutto, Inpost kurier 14 PLN brutto, Inpost (Paczkomaty) 12 PLN brutto.
Dostawę do pozostałych krajów realizujemy za pośrednictwem UPS w cenie od 30 do 80 PLN w zależności od kraju dostawy, zgodnie z poniższym cennikiem:
- UPS w cenie 30 zł brutto: Niemcy, Francja.
- UPS w cenie 40 zł brutto: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
- UPS w cenie 80 zł brutto: Australia, Chiny, Hongkong, Indie, Islandia, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Nowa Zelandia, Stany Zjednoczone.
Koszt alternatywnych środków transportu ustalamy indywidualnie dla każdego przypadku. Jeżeli masz pytania odnośnie transportu skontaktuj się z nami mailowo info@kamenabizuteria.pl.
Elektroniczne karty podarunkowe wysyłamy bezpłatnie na adres e-mail podany przez klienta.
Zakupy powyżej kwoty 500 zł przesyłamy darmową dostawą.
Zwroty
Od umowy sprzedaży zawartej na odległość możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy, że wyślesz oświadczenie (np. w formie maila) przed jego upływem.
Produkty, które nie są standardowo dostępne w naszej ofercie i wykonujemy je na Twoje indywidualne zamówienie i według Twojej specyfikacji, nie podlegają zwrotom.
Pamiętaj, że jako Kupujący ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości biżuterii będącej przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zastrzegamy sobie w takiej sytuacji prawo do zwrotu płatności pomniejszonej o wartość szkody oszacowanej przez Kamena.
Odsyłasz rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpujesz na własny koszt i ryzyko. Pamiętaj, aby zwrócić do nas produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpisz od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, że odeślesz produkt przed jego upływem. Jeżeli zwracasz produkty o wysokiej wartości np. wykonane ze złota 585 zalecamy dokonanie zwrotu kurierem UPS wraz z opcją ubezpieczenia przesyłki na wypadek zagubienia.
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności na konto bankowe z którego dokonano płatności za zakup towaru. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem zapłaty do momentu otrzymania towaru. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, za pomocą którego dokonano zakupu, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
Wypełnij formularz zwrotu towaru (dostępny poniżej). Wypełniony formularz zwrotu wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (paragon lub faktura; w sytuacji ich braku może to być np. wydruk z karty kredytowej czy korespondencja mailowa) i zwracanym towarem prześlij na poniższy adres. W miarę możliwości zwróć do nas biżuterię w oryginalnym opakowaniu.
KAMENA S. C.
FLORIANA CEYNOWY 16
81-253 GDYNIA, POLSKA
Przesyłkę możesz również nadać bez drukowania listów przewozowych oraz formularza zwrotu za pośrednictwem Wygodnych Zwrotów.
Reklamacje
Jeżeli chcesz zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową lub rękojmi skontaktuj się z nami mailowo: info@kamenabizuteria.pl lub telefonicznie +48 537 776 748. Jesteśmy dla Was dostępni w godz. 8-17, od poniedziałku do piątku. Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu. Zapoznaj się ze sposobami pielęgnacji biżuterii tutaj. Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania.
W przypadku upływu terminu do zgłoszenia rękojmi bądź też przypadków nie podlegających reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową lub rękojmi (np. przypadkowe uszkodzenia mechaniczne) zachęcamy do kontaktu z lokalnym jubilerem, który świadczy usługi naprawy, renowacji czy złocenia biżuterii. W przypadku skomplikowanych napraw polecamy zakład jubilerski https://jubilerkazmierczak.pl/serwis/ (istnieje możliwość wysyłki biżuterii po uprzednim kontakcie z pracownią).