Dostawa, zwroty i reklamacje

Dostawa

Termin dostawy zamówienia to czas realizacji oraz czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Dostawa na terenie Polski realizowana jest przez  firmę UPS Polska Sp. z o. o oraz InPost sp. z o.o. (Paczkomaty). Koszt dostawy na terenie Polski wynosi: UPS 18 PLN brutto, Inpost (Paczkomaty) 12 PLN brutto.

Dostawa do pozostałych krajów realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej w cenie od 25 do 30 PLN oraz UPS w cenie od 30 do 80 PLN w zależności od kraju dostawy. Poniżej szczegółowy cennik:

  • Poczta Polska w cenie 25 zł brutto: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Włochy.
  • Poczta Polska w cenie 30 zł brutto: Chiny, Hongkong, Indie, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Nowa Zelandia, Rosja, Ukraina.
  • UPS w cenie 30 zł brutto: Niemcy, Francja.
  • UPS w cenie 40 zł brutto: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
  • UPS w cenie 80 zł brutto: Australia, Białoruś, Chiny, Hongkong, Indie, Islandia, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Nowa Zelandia, Stany Zjednoczone.

Koszt alternatywnych środków transportu jest ustalany indywidualnie dla każdego przypadku i na życzenie klienta.

Elektroniczne karty podarunkowe wysyłane są bezpłatnie na adres e-mail podany przez klienta. 

Za zakupy powyżej kwoty 500 zł sprzedający zapewnia darmową dostawę.


Zwroty

Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (np. w formie maila) przed jego upływem.

Produkty, które nie są standardowo dostępne w naszej ofercie i są wykonane na indywidualne zamówienie Klienta i według jego specyfikacji, nie podlegają zwrotom.

Zwracany towar nie może wykazywać oznak użytkowania. 

Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności na konto bankowe z którego dokonano płatności za zakup towaru. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem zapłaty Konsumentowi do momentu otrzymania towaru.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu towaru (dostępny poniżej). Wypełniony formularz zwrotu wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (paragon lub faktura; w sytuacji ich braku może to być np. wydruk z karty kredytowej czy korespondencja mailowa) i zwracanym towarem prosimy przesłać na poniższy adres. Prosimy, w miarę możliwości, o zwracanie towaru w oryginalnym opakowaniu.

 KAMENA S. C.

UL. AUSTRALIJSKA 18/9

81-116 GDYNIA, POLSKA

Formularz zwrotu

Mają Państwo również możliwość nadania przesyłki bez drukowania listów przewozowych oraz formularza zwrotu za pośrednictwem Wygodnych Zwrotów.

 

 

 


Reklamacja z tytułu rękojmi

W celu zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi prosimy o kontakt mailowy z nami po adresem: info@kamenabizuteria.pl lub kontakt telefoniczny po numerem 537 776 749. Jesteśmy dla Państwa dostępni w godz. 8-17, od poniedziałku do piątku.

W przypadku upływu terminu do zgłoszenia rękojmi bądź też przypadków nie podlegających reklamacji z tytułu rękojmi (np. przypadkowe uszkodzenia mechaniczne) zachęcamy do kontaktu z lokalnym jubilerem, który świadczy usługi naprawy, renowacji czy złocenia biżuterii. W przypadku skomplikowanych napraw polecamy zakład jubilerski https://jubilerkazmierczak.pl/serwis/ (istnieje możliwość wysyłki biżuterii po uprzednim kontakcie z pracownią). 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl